søndag den 4. november 2007

De sidste dage af min mors besøg

Endnu en af min mors nye venner:
Dagens store udflugtsmål torsdag: Empire State Building. Vi havde bestilt billetter over nettet, så vi "kun" skulle stå i kø for sikkerhedstjeck og elevatorerne.
Foyeren:
Udsigten over det sydlige Manhattan fra 86. etage:
Grand Central Terminal foran MetLife-bygningen:
Grand Central indefra:
Fredag d. 2. nov. fulgte vi min mor til lufthavnsbussen. Her venter vi på subway'en:
Derefter gik vi rundt i byen. Vi skulle bl.a. købe en ny jakke til Nis. Vi kom forbi auktionshuset Christie's:
Da jakken var indkøbt, spiste vi på PrimeBurger. Jeg sad i samme sæde, som Sarah Jessica Parker har siddet i! Maden var måske ikke noget særligt, men indretningen var fantastisk:
I dag blev Viggo så stille. Jeg fandt ham i Joe's CD-samling bag sofaen:
Ny hue og ny bluse som jeg havde bestilt i Danmark, og min mor havde med herover:
Nis er nu ude at rejse i 3 dage. Han har været i Washington, D. C. i dag og er rejst videre til Iowa. Han holder fri på onsdag, så da bliver det godt for Viggo og mig at have noget tid sammen med ham.
I dag holdt Viggo og jeg os til Stuyvesant Town-området, for der var New York Marathon. Vi brugte lang tid på at løbe rundt i majs-labyrinten, der var bygget i anledning af Halloween.Han har nissehue på, fordi jeg prøvede at tage et billede til årets julekort, men det må vi prøve igen en anden dag!
Det var heldigt, at vi gik derhen, da vi gjorde, for da vi havde været der længe nok, begyndte de at skille labyrinten ad og rydde op:

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ville også godt have været forbi Christie's - imponerende!
Heldigt at du og Viggo havde det sjovt i labyrinten. Det var fint lavet, ikke? Så du også springvandet? Jeg håber, I må have det godt til Nis kommer tilbage igen. Glæder mig til billedet af Viggo med nissehue.

MoMo 2.0 sagde ...

Hi! I am a friend of Nichole's and have loved reading your blog! I live in Dallas but am moving to Herning DK this summer!!

Enjoy your time in NYC!

Marianne sagde ...

Hi Kelli,
I remember reading in the comments on Nichole's blog that you're moving to Denmark.
My sister lives close to Herning so I've gotten to know the area a little. I really like it there, it must be a big change from Dallas!? (I don't know if you've been there to visit already?)
Thank you for visiting our blog! :)

Marianne sagde ...

Oh, of course you've been to Denmark! I just noticed that you're standing in front of Den Lille Havfrue in your picture!

Nichole sagde ...

You mom certainly met a lot of new friends in NYC!

You and Viggo are so stylish with your cute little hats!

I like the chairs at Prime Burger and I think it is very cool that Sarah Jessica Parker sat in that very seat!

Every time I look at all your new pictures, I cant help but think you guys are getting to see so much fun and cool stuff!