tirsdag den 13. november 2007

Kleenex er en nødvendighed!

Viggo var netop kommet over en forkølelse, da han for en uge siden IGEN blev forkølet. Så vi har holdt os til ture i kvarteret og hjemmehygge. I morgen er det tid til Gymboree, så da vi har brugt mange penge på de timer, tager vi derhen, selvom han stadig er lidt snottet.

Forkølelserne har heldigvis ikke gjort ham syg, så han øver sig stadig på at gå, gemmer ting under sofaerne, river papir i stykker og pjatter. Borte-tit-tit er stadig super morsomt:

Jeg har ikke fået taget et billede af det tidligere, men Viggo er blevet rigtig god til at holde på en kuglepen: Han er godt nok lige ved at slippe den på billedet. Det sker, hver gang han ser mig tage kameraet frem for at dokumentere det!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej. Jeg håber, I er til Gymboree i dag. Det plejer jo at være sjovt! Kan Nis også være med? God bedring med Viggo. Er du også forkølet?
Nu kan Viggo måske snart "skrive" et brev til mig. Det bliver hyggeligt!

Anonym sagde ...

Hvor ser Viggo bare sød og fræk ud! Jeg glæder mig til at kommer og laver spilopper heroppe i Holstebro.

Nichole sagde ...

I hope Viggo gets over his cold soon and that it does not come back again!

He looks so very studious with his pen and paper. :)