onsdag den 7. november 2007

En glad lille trold

Vaskedag, hvor ingen af Viggos bukser var rene:Igen var der en foruroligende stilhed i mandags. Jeg måtte rulle en hel rulle op igen:
Nis kom hjem i nat kl. 3. Han var træt efter at have været i 9 stater på tre dage, og jeg var træt efter tre dage alene med Viggo, der IKKE er begyndt at sove bedre, så vi har haft en rolig dag. Vi gik dog ud og fik middag på en deli. Viggos gul-brune sko ankom i går, så de blev luftet:
Det er koldt her nu. Vi har købt huer, handsker og halstørklæde. Vi mangler stadig handsker til Viggo, så han lånte mine i dag:

3 kommentarer:

Nichole sagde ...

9 stater på tre dage!!! YUCK!

Viggo looks so snuggly in all the warm cloths and looks like he has GIANT hands with your gloves one :)

Anonym sagde ...

Æsken er på bordet, men hvor er brikkerne med tal og bogstaver?? De plejer at være ude på gulvet i løbet af ½ min!!
Viggo er da en lille "djævel/bandit", når han ruller alt toiletpapiret ud! Og hvor ser han stor ud med "rigtigt" tøj og de nye sko.
Har Nis forresten fået sine nye sko? Flot jakke og halstørklæde!

Marianne sagde ...

Mor - Netop, brikkerne var spredt ud over gulvet og derfor ikke med på billedet! :)
Ja, Nis har nu fået et helt par sko. De to højrefødder byttede jeg.
Jeg synes også, at hans jakke er flot. Vi endte med at købe den i Armani Exchange. Fancy!
Vi var ovre og hilse på Mads Mikkelsen igen for at købe halstørklæde og handsker i H&M.