fredag den 9. november 2007

Efterårslegedag

I går var Viggo og jeg ude at lege her i Stuyvesant Town. Tre traktorer fra Halloween-dekorationen står stadig fremme og må gerne leges med: Han ved nok, hvordan det skal gøres:
Vi var også på legepladsen, hvor Viggo var meget optaget af at kigge på de andre børn:

Da Viggo jo er blevet en del større, siden han sidst havde brug for varmt tøj, har han nærmest brug for en hel ny garderobe. Derfor har jeg været i gang med den helt store shoppetur på nettet. Jeg har gjort nogle gode handler, bl.a. fået to polobluser og et par smækbukser til 270,- kr. inkl. forsendelse, der på en dansk hjemmeside ville koste 900,- kr., fordi de er fra amerikanske mærker (Osh Kosh og Ralph Lauren), og jeg fandt dem på en discount-hjemmeside (forestil jer her en lille smiley, der klapper stolt!)


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det hyggeligt at se Viggo lege på legepladsen og "køre" traktor (næsten som at være der selv igen). Hvor er han stor og dygtig!
Hvis han har brug for en ny strikket sweater, skal du endelig sige til. (Måske en ny kofte??)

Marianne sagde ...

Viggo ønsker sig MEGET en ny kofte! Som du vel lagde mærke til, er ærmerne alt for korte.

Anonym sagde ...

Er det ikke et par rigtige OshKosh overalls Viggo har fået? Siden jeg var stor pige, har jeg drømt om at få et par i mælkedrengestribet - og jeg drømmer endnu.

Nichole sagde ...

Michael saw the picture of Viggo in the tractor and said it was adorable. He has a soft spot in him for tractors since he was once a farmer.

I miss cheap clothes! Viggo is such a stylish little boy!

Marianne sagde ...

Pia - Jo, de er fra OshKosh. Jeg var tæt på at købe dem derhjemme, men heldigvis ventede jeg og fik dem her for §13!
Jeg har læst, at de ikke længere laver dem til voksne, men hvis du en dag vil opfylde drømmen, laver "Dickies" nogle, der skulle ligne på en prik.