onsdag den 29. august 2007

Zoo

Vi bor nu rimelig tæt på en zoologisk have med gratis entré. Viggo og jeg gik derover forleden, og endte med en 4 timer lang gå-tur! Jeg ville prøve at gå en anden vej hjem, og det var så noget af en omvej, og vi måtte gå tilbage ad den vej, vi kom fra. Øv! Oven i er her bakket som i San Fransiscos gader, så det var hårdt at skubbe klapvognen, når det gik opad.
Desværre løb kameraet tør for strøm inde ved elefanterne, så jeg kunne ikke tage billeder af de 3 kæmpepandaer. Men vi kommer nok på en del ture dertil i løbet af den næste måned!

På vej derhen - lidt før jeg tog dette billede, var vi stoppet et andet sted, hvor jeg sad lidt og snakkede med (ok, til!) Viggo. Så rakte han armene ud og gav mig et laaaangt kram. Han er blevet så stor!Så billeder fra Zoo:




Her er Viggo mere optaget af en flaske vand, der står i kopholderen på klapvognen:
Efter en tår vand ville jeg optage en lille video af hans reaktion på to andre elefanter, men så var batteriet på kameraet fladt.
Viggo var interesseret i mange af dyrene, men de kunne alligevel ikke konkurrere med de mange søde børn, han skulle holde øje med.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

han syntes sikkert at det var sjovt med så mange dyr

Anonym sagde ...

Hvor er det nogle søde billeder af Viggo. Og sjovt med alle dyrene

Nichole sagde ...

I think it's great that the zoo in DC is free admission. Viggo looks like he is about to be eaten by that dinosaur! :) Og, det er en balle den flodhest er spille med, ikke? (thats probably terrible Danish) :)
Feel free to correct that!