mandag den 20. august 2007

Vegas baby!

Efter 3 dage i Arizonas ørken er vi nu kommet til Nevadas ørken. Men der er stor forskel, Las Vegas er jo civiliseret sted til forskel fra Tucson, Arizona. Er der måske andre byer i verden, der serverer billige steaks 24 timer i døgnet?
Vi har arbejdet 18 timer i døgnet de sidste 3 dage og jeg er også vej ud for at filme solnedgangen, så hele historien om Arizona kommer senere, men den er værd at vente på.

Lige et par fotos fra Vegas:
Udsigten fra mit værelse på Tropicana. Det er the Strip man se til venstre i billedet
Og det her er mit håndklæde efter mit første ordentlige bad. Tre dages ørkensnavs sætter sig dybt.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Nis
Ok, det håndklæde er lidt klamt!

Jeg er stadig spændt på at høre dine grænsehistorier.

Det er hyggeligt, at I bor på The Tropicana! Mit mor og jeg var til et show der i 1990.

Anonym sagde ...

Hej Nis.
Rart at høre nyt fra dig. Du har travlt, kan jeg forstå. Er arbejdet spændende, og går det godt??
Venter spændt på mere nyt.