onsdag den 3. oktober 2007

Viggos fødselsdagsfester i Danmark

Inden vi rejste, holdt vi fødselsdag for Viggo to gange. Første gang var søndag d. 29. juli. Foto-dækningen af dagen var skandaløst dårlig! Jeg ved ikke, hvad jeg tænkte på. Der mangler billeder af Nis' ven Ulrik og hans kone Janne ('s ansigt) samt af Mariannes kæreste Anders!

Tv. min veninde Marianne med sin søn Mads, Viggo, Mariannes Freja og th. min veninde Heidi med sin søn Tobias: Janne med sin og Ulriks søn Sebastian (og i maven Sylvester der nu er kommet til verden):
Fra venstre Rias mand Nicolai, deres søn Mikkel, min veninde Ria og Heidi med Viggo:
Nicolai underholder Viggo:
Nis' lillebror Morten med Viggo:Mortens kæreste Kaia og Heidis kærste Anders med Tobias:

FAMILIEFØDSELSDAG
Lørdag d. 4. august kom familien og fejrede Viggo.

Til højre for Nis sad Viggos mormor, farmor, farbror, faster, farbrors kæreste, farfar, fætter Jacob, fætter Rasmus, kusine Katrine, onkel Mogens (moster Camilla tog billedet):
Viggo var lige vågnet fra sin lur, da lyset på lagkagen skulle blæses ud, så det var lidt overvældende:
Han fik mange gaver bl.a. denne scooter:
Det var dejligt vejr, så vi kunne være ude:
Kravleriet var nyt for Viggo, så fætrene var søde at øve med ham:
Varm og træt faldt han hurtigt i søvn, da gæsterne var taget hjem:

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er sjovt at se billederne fra fødselsdagen.
Herligt billede hvor drengene kravler!
Og hvor er de søde og dejlige alle de små børn.
Nu varer det ikke så længe, inden vi ses. Jeg glæder mig meget og er spændt på, om Viggo kan kende mig.

Nichole sagde ...

Will Viggo be sad next year if he doesn't get to celebrate his birthday 3 months in a row? I would be! ;)
I remember old pictures of your nephews and niece from around your wedding, they have gotten SO big since then!!