torsdag den 6. september 2007

Jeg føler mig overvåget!

Der sidder næsten altid mindst én due og lurer ind i køkkenet. De er virkelig nysgerrige.


En ny tur i Zoo

Viggo blev SÅ glad, da han så denne bjørn:

Vi blev længe ved æslerne, for der kom mange børn forbi, som Viggo kunne kigge på:
Æslerne var da også ok:
Men de skulle helst ikke alt for tæt på:
Nu er det rart, at der er en sele i klapvognen:
Vi har nu været her i 4 uger. I den tid har Viggo lært:

- at rejse sig ved møbler
- a kravle på trappe/ op i en seng
- at spise små "hapsere" med fingrene
- at pege
- at sige hej (virker ikke altid)
- at kravle i "løbetempo"
- at give knus
- at bide os i kravebenet!
- at ringe til Nis med min mobiltelefon (det var måske et tilfælde)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, hvor er Viggo blevet dygtig - sikke nogle dejlige billeder.
Jeg glæder mig stadig til at besøge jer.
Knus til jer alle 3.

Anonym sagde ...

Hej med jer alle 3! det lyder godt nok til at i får set en hel del!!! men er det ikke også lidt hårdt at være så meget alene med Lille Viggoman?! ellers vil jeg da lige sige at vi savner jer, men er glade for at i har muligheden for at komme ud og opleve SÅ meget som i gør :-) kys og knus fra Line,Michael, Emilie og victor.

Anonym sagde ...

Han ser godt nok stor ud, når han sådan står op (på billedet ved æslet). På billedet oven over ser det ud som om, han er ved at stikke fingeren ind i dyrets næse :-)

Nichole sagde ...

Viggo looks so relaxed around all the animals. Is he ever scared of any of them?? Or is he just a really brave little boy?? :)

He has learned many things in 4 weeks! I am impressed! But the "at bide os i kravebenet" sounds painful!!