torsdag den 27. september 2007

Air & Space Museum + Capitol

Viggo og jeg var på udflugt i går. Vi var bl.a. på the National Air and Space Museum. Her er Lindbergh's the Spirit of St. Louis:
Til højre, SpaceShipOne, det første private fartøj i rummet.
Nederst til venstre "commando-modulet" fra Apollo 11, der bragte astronauterne til månen i 1969 og hjem igen:
Diverse missiler og raketter:

Et ubrugt måne-modul med dukker:

Foran the Capitol Reflecting Pool:

Viggo tiltrak et par tvillinger. De var lige blevet 2 år:

Willow i det blå tøj var helt vild med Viggo og kom hele tiden hen til ham og sagde: "Hi baby!". Grace i det lyserøde var helt vild med klapvognen og kørte rundt med den i en halv time. Jeg havde taget Viggo ud af den efter 5 minutter:

En af mange protest-opstillinger foran poolen. Her for the Green Party, der bl.a. er for at slutte krigen i Irak og at gøre D.C. til en stat:

2 kommentarer:

Nichole sagde ...

Looks like you had an exciting day. I think its cute that the two little girls were so interested in "the baby" and the stroller.

Anonym sagde ...

Jeg er spændt på, om jeg får mulighed for at se nogle af de spændende steder og bygninger, som vi kan se på disse flotte billeder.
Eller om jeg må "nøjes" med at se New York.